Måndag!

Veckorna bara ruuusar iväg! Har hänt en del sen sist jag skrivit.... Har vart mycket hos Lotta, ovanligt mycket.. Tror jag var där 5-6 dar förra veckan + att jag sov där från fredag till söndag...
Var även och hälsade på Sofie som bor nästan granne me Lotta nu.. Var trevligt, måste väl ha varit 3 år sen sist kanske?! Fan va tiden går fort, men kändes som att det nästan var igår man träffades iaf... Vissa människor är som lätt att umgås med fast det gått så lång tid...

Var på kalas igår hos Jeppe som fyllde 6 år! Han fyller egentligen år idag, men eftersom det var Lindas vecka förra veckan så firade vi han 1 dag tidigare..

Ska på brevidgång nu alldeles strax, ska börja på ett nytt jobb.. Ska vara kvar på mitt gamla ställe, men även jobba extra 10% på ett nytt ställe! Ska bli spännande och se hur det går idag =)

Nä, ska kila iväg från datan och gå och fixa håret så jag blir klar nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback