Söndag!

Äntligen söndag och slut på jobbveckan! Den här veckan har känts jäättelång av nån konstig anledning..? Har tillbringat dagarna på jobbet, och har sen varit bosatt hos Lotta typ hela veckan.. Var hem kortsvängar i början av veckan, men sen stannade jag där tills idag... =)

Var lite orolig igår att min klocka inte skulle ställa om sig, tycker alltid man blir förvirrad när man ska ställa om klockan till vinter eller sommartid!! Glömmer alltid bort om ens telefon gör det själv, men nu vet jag att den fixar det heeeelt själv! Men som sagt, lät glömma det när det blir dags för sommartid igen =P
Inte hela värden om man är ledig om det är 1 timme före eller efter, men just när man ska iväg och jobba på morgonen!

Denna vecka har jag inga planer faktiskt! Eller lite måsten, men dom ska jag avklara imorgon! Har ett möte imorrn 9-11, sen tänkte jag gå på apoteket och sen förbi Kicks.. Vill hitta nå nya snygga nagellack, så less på mina jag har! Har väl typ 30stycken, men de flesta är jag less på, och de andra är gamla och kletiga när jag inte använt dom på jääkligt länge!

Har suttit och donat me en ny bloggdesign åt Lotta idag efter jobbet... Höll på att få psykbryt mer än en gång, kan bli toookig på alla siffror och mått och ditt och datt... Men fick till det tillslut iaf!

Ska börja avrunda nu och bege mig till sängen... Hoppas jag hittar mina öronproppar, för tror inte det blir mycket sömn utom dom i natt hör jag redan nu!


Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback