Fredag...

Vaknade av mig själv kvart över 10, så hann precis slå igång Tvn så började våra bästa år! Vet inte varför, men har börjat slå av väckaren utan att ens komma ihåg att jag vaknat tidigare.. Tur iaf att jag inte blåser på halva dagen, hade vart jobbigt!

Har städat som en toook hela förmiddagen! Har hållt på från halv 12 till nu, brukar fan inte ta så länge, så kändes behövligt me en liten pause som jag tog nu! Dricker kaffe och kollar runt på nätet, samtidigt som jag poppar lite musik! Ska dra ner till förrådet på en stund, måste lokalisera min bikini som jag tror åkte ner dit när jag städa ur våran garderob..

Nä, ska dricka upp kaffet och sen dra iväg!


Kommentarer
Postat av: tessi

kul att de finns några iaf som ännu har lite blogglust:O)

2011-09-09 @ 22:41:49
Postat av: Anonym

Ja kom du också! Men inte brukar väl vi säga att de är din tur?:) det hoppas jag inte vi gjort!:)

2011-09-13 @ 20:14:25
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback