Måndag....

Och leeedigvecka!!! Skönt! Eller jobbar ju onsdag och torsdag, men ledigvecka resten iaf =P
Har sökt ledigt på onsdag så jag kan hålla mitt löfte iaf =P Och vill ju såklart följa med oxå, så håller tummarna!

Har väl inte hänt allt för mycket, som vanligt... Jobbat, vart hemma, hos Lotta och sånt där... =) Lite annat oxå säkert men minnet är inte det bästa =P

Imorgon kommer kusin Ia hit, ska bli roligt att träffa henne och lilla Ebba igen!

Typiskt när man är ledig föressten, då vaknar man fan svintidigt! Vaknade imorse strax efter 8... Hur normalt är det? Eller ska väl inte klaga, är ju faktiskt rätt skönt att vakna tidigt, dagen blir som så lång!

Mamma var hit en sväng igår och provade lite skoterkläder som hon lånade... Insåg då att jag har borta en jacka konstigt nog! Är 100 på att jag haft en röd reima jacka oxå, men hittade bara nån annan... Skumt!

Måste ringa och felanmäla våran garderob igen(!!!!), och ska oxå fråga varför våran balkong i farstun inte har nått handtag!

Ska ta mig en till kopp snabbkaffe, det vanliga var slut! Måste fara och handla och hoppas vårt Zoegas står på hyllan som det inte gjorde sist!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tur du fick ledigt så du kan komma med mej :D

2012-04-02 @ 17:35:20
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback