Äckligt!!!!!

Finns fan inga insekter som jag tycker är äckligare än harkrankar!!! Vet att dom inte är farliga, eller sticks eller nått sånt, men tycker bara dom är sååå jävla äckliga!

Hittade 2 igår, 1 på toan och 1 i köket.... Då hade jag ju tur att jag inte var ensam så jag hade nån som vågade slänga ut dom... Men idag har jag hittat 3 stycken!!! 2 flög fram när jag skulle spola vatten i köket, skrek som tusan! Fick fast dom under 2 glas, sen efter några minuter bara så ser jag en till flyga omkring vid golvet... Så nu står 3 av mina finglas uppochner på köksbordet ochhar en harskrank i varje.... Får vänta tills min man kommer hem och slänger ut dom, för det gör jag fan inte...!
Usch, ryser bara jag ser kortet nästan!


Var nyss ut me Bobby, roligt att ha en hund så man kommer sig ut.... Tror jag hade blitt en lite mer aktiv människa om jag hade haft hund.. Så tråkigt att promenera själv, men har man en hund har man ju alltid sällskap =)
Lotta kommer hit vid 18 och är me oss till 22 då Johan slutar jobbet och hämtar henne.... Undra va vi ska hitta på, går ju inte att se film som sagt.. Men nått hittar man säkert på =)

Näää ska kila iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback