Rolig...

Rolig dag att starta sin ledigvecka med, har haft ont i huvudet sen imorse.... Försökte gå och vila, men när jag vaknade var den bara värre.. Har lärt mig att leva med det till en viss grad, orkar sitta vid datorn eller se på TV iaf, vilket jag inte kunde förrut.. Då var det bara svova som gällde, men har insett nu att det funkar inte alla gånger...

Har fotat mina nya skor jag köpte i Luleå, ifall nån vill se =) Photobucket Photobucket















Köpte ett par skor man kan ha när man far ut, har inte ägt ett par såna skor på flera år så var på tiden.... Köpte även ett par nya jobbskor som var jättesköna! Bägge paren för 400kr, så var billigt och bra =)

Hade tänkt städa idag, men det får fan vänta till imorrn då jag förhoppningsvis inte har ont i huvudet... Har tvättstuga oxå nåndag denna vecka, måste gå ner dit sen och kolla upp vilken dag det var...

Ca 2 veckor kvar till min frissa tid.. Verkligen behövligt! Får ju inte ut mitt löshår själv, så det sitter ännu kvar så måste ha det uppsatt varje dag, för är inte fint längre.. Har planer på att bli brunett vid frissabesöket, men får se.. Har ju ännu ett tag på mig att bestämma innan det är dags!  =)

Ska göra kyckling till middag idag, muums! Tror aldrig jag skulle kunna bli less på kyckling, klart godaste maten =)

Näää, ska gå och kika lite TV nu, kanske försöka mig på en till lur iaf och ta en till Panodil så kanske huvudvärken ändå vill släppa... Hade inte vart helt fel...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kycklingen var såå god :) Tack igen för maten!

2009-08-25 @ 01:05:25
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Stina

Varsågod, bara roligt att bjuda på mat =)

2009-08-25 @ 01:07:22
Postat av: Lina

Skorna var jättesnygga!

2009-08-25 @ 12:24:45
URL: http://littlemrss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback