25 år...

 
Hade en trevlig födelsedag igår! Var hos mamma och pappa som vanligt när vi fyller år, lättast att vara hos dom när vi är 2 som fyller år... Svårt annars att veta hos vem man ska vara =)Photobucket
Fick ett jättefint halsband + en ring till näsan av Linda, 1 blomma + pengar av päronen... Jag och Lotta har bestämt får några år sen att vi inte ska köpa åt varann, är ju som att man bara byter pengar me varann när man fyller år på samma dag....=)

Photobucket


Var lite annat att fylla år när man var liten, då längtade man juh.... Nu är det nästan som vilken dag som helst, förrutom att man får en present eller två =)

Photobucket

Har fått mina kära täckstift nu! Mitt var helt slut, så skönt att jag hittade vart jag kunde beställa... Beställde från England, tog ca 4 dagar tror jag innan den kom, så var snabb leverans!  Var lite synd att Lindex slutade sälja det, men löste sig ju iaf! Finns säkert bättre täckstift, men har använt Rimmel's i så många år nu, så har vant mig så kändes jobbigt att börja testa nått nytt märke....


Nu på en stund ska jag kruka om nån blomma... En är helt vildvuxen och ser hemsk ut, den andra har åkt i golvet så krukan gick pajj... Hällde bara över jorden i en annan kruka och satte ner blomman igen så den ser helt sne ut... Måste fixa till...

Har beställt lite nya grejjer till sovrummet nu! Nya gardiner, prydnadskuddar till sängen, Beställde oxå dynor till köksstolarna, var fan på tiden =)

Nää ska kila! Over and Out! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback