Leeedigvecka!

Ledigvecka igen! Gud så skönt alltså, väldigt välbehövligt =) 

Jobbat hela denna vecka, så känner mig rätt sluten så här efter sista skiftet...
Har även hunnit vara på julbord på fredag, sen efter det var jag for jag till Lotta.. Sov över där, roligt me systertid.. Måste hinnas me ibland =)
Pallar inte att dricka när jag ska jobba, så drog iväg vid 22snåret, precis lagom tid... Då behöver man inte stå ut me alla fyllisar allt för länge... =P 

Var ju på bio nu i veckan, Luftslottet som sprängdes, och den var helt OK! Roligt när man sett klart hela den trilogin...
Väntar ju ännu på att "The Golden Compass" uppföljare ska komma.. Har sett den filmen säkert 20ggr, så ska bli ännu roligare att se uppföljaren =P Om det nu kommer en uppföljare, bara vänta och se hur dom bestämmer sig för.. Har alla 3 böcker, men är inte sån fantast att läsa, så vill se filmerna istället...

Har haft lyxlunch hela veckan hos mommo.. Har fått Älgkött, Biffar, Ärtsoppa... Gott som tusan me sån god mat man aldrig orkar ens tänka tanken på att göra själv.. =) 

Har frissa på tisdag, lönemöte på fredag.. Ska även hinna ha en dag till städ-dag.. Hemmet nästan förfaller när jag har mina jobbveckor.. Orkar inte me att städa när jag kommer hem... Måste även boka en tvättid, börjar ha lite ont om rena kläder nu..

Näää, ska väl kila till sängen och zappa på TV:n och kolla om det är nått sevärt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback