Hmmm....

Sitter man här igen, uttråkad och ha absolut inget att göra! Eller har väl att göra om jag vill.. =P Hade behövts städas och donas lite grann... Kanske ska göra bort det så har man det städat och fint ihelgen....

Var ju hos frissan igår! Vart jättenöjd! Enda som ska fixas på onsdag är lite mer slingor i underhåret! Här breve är ett litet kort som bildbevis =P  Ser helt skum ut på kortet, jag vet... Men var J som knäppte kortet och han höll på att sära sig för att jag skulle skratta på kortet, vilket jag inte tycker om att göra på kort =P

Har donat me en ny layout åt Linda, börjar komma till slutstadiet nu iaf =) Är rätt svårt att göra layots åt andra, man har ju så olik smak och ideér, men har faktiskt funkat bra iaf!
Har lite idé torka just nu så donar inte allt för mycket i PS heller, gör bara om lite kort och sånt jag aldrig kan lessna på =P

Hade behövt ringa till Telia... Våran digitalTV har inte funkat på 2-3 dagar nu... Saknar ju min Animal Planet juh....  Hoppas det är nått fel hos Telia och inte typ att våran box är pajj eller nått sånt jobbigt...

Hade behövt ringa till FAB oxå, och höra hur det blir med vårat rep... Tror väl mest nu att det blir först efter sommaren, inte roligt att bo i lådor över sommaren... Inte nu för att vi kommer vara hemma hela semestern, men ändå... FAB har väl säkert inte så mycket personal över sommaren, när folk har semester och så...

Hoppas på bra väder ihelgen, för då ska vi grilla hos Mor och far =)   Är ju såååå gott!

Nää ska kila iväg, ta fram dammsugaren och sätta igång me städandet innan jag fastnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback