Hmmmm

Jaha, fick precis ett sms... Har vaccinationen nästa onsdag istället.. De hade blivit fel me beställningarna, så alla som skulle ha tagit det på torsdag och fredag var tvugna att få nya tider.. Dom hade fått slut på vaccinet, det var därför det var tvunget att bli uppskjutet tills det kommit in nytt... Så nu har jag 1 vecka på migg att oroa mig över det... Nåja, har ju hört att det ite gör ont, men vill fan inte få en massa biverkningar heller... Usch!

Har startat upp mitt WoW-konto för några dagar sen oxå... Kändes faktiskt roligt att börja igen, så här lagomt till den kalla tråkiga vintern... 

Men denna gång ska jag inte spela lika mycket som jag gjorde förr, vill inte lessna igen... Spelar man för mycket blir det som nästan ett extra jobb, och vill inte ha det så igen.. Har bara lust att ha 1 jobb =P


Näää, ska kila vidare... Snoka runt lite på FB och sånt spännande... Är fan hungrig oxå, så hoppas min andra hälft är lika hungrig som jag när han kommer hem från jobbet så kan vi äta på en gång =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback