Ledigvecka!

Äntligen ledigvecka igen!! Jobbveckan har gått såå fort, känns helt overkligt... Brukar vara så segt första jobbdagen fram till mitten av veckan, men har inte känts så denna vecka.. Har gått ovanligt fort faktiskt =)

Har inget speciellt planerat för denna vecka, förrutom tvättis på torsdag! Väl behövligt, har såå mycket tvätt...

Känns nu som att allt är vart det ska i lägenheten, bara lite småfix som behövs.. Har tex inget på väggarna ännu, så det måste vi ta tag i nån dag.. Har även köpt svart blank färg som vi ska spruta databordet med så det blir fint.. Nu ser det ju för taskigt ut alltså =P

Idag ska vi skruva ihop köksbordet! Det jag köpte hade en spricka i sig, jag fick paaanik eftersom jag inte sparat kvittot!! Men väl på Jysk frågade dom inte ens om det, så fick byta till ett nytt helt bord =)

Hade behövt köpa nya gardiner, men det får bli ett senare projekt... Vill ha nå ljusare gardiner nu till sommaren, men har svårt att hitta några jag gillar...

Sov hos päronen i lördags, tänkte lika bra då jag iaf skulle ha vart ensam hemma hela dagen då hjärtat skulle på 30års fest.. Var oxå bjuden men orkar inte fara ut när jag ska jobba... Känns inge kul att behöva fara hem så tidigt.. Då är det bättre att stanna hemma =) 
Vi kollade "Sommaren med Göran", den var väl helt okey.. Tycker egentligen inte om komedier, men mamma vågar ju inte kolla äckliga filmer så hon fick bestämma =P

Nää, nu börjar Våra Bästa År så måste kila!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback