Tristess....

Hade lite tråkigt igår när jag inväntade hjärtat, så tänkte förnya min bloggdesign.. Så länge sen jag gjort det sist, så vart bara en ny header för kom inte ihåg hur man ändrade resten =P

Tur att jag hade tänkt ha städdag idag, för hade inte kunnat fara ut... Klämde foten igår under frys-dörren så fick ett blåmärke breve stortån som gör jäävligt ont.. Kan inte ens ha sockor på utan att det gör ont..
Hoppas inte det kommer vara ömt nå länge stund, hade ju tänkt fara på stan imorrn! Nåja, får hoppas på det bästa, att det försvinner innan dess... =)

Har inte gjort allt för mycket idag, plockat och grejjat i Tv-rummet och suttit vid datorn är väl typ allt.. =P 
Har precis plattat håret så man är redo för ikväll! Jobbigt att vänta med att göra allt i sista sekund, men nu var jag duktig och kom in i duschen vettig tid!

Far väl iväg vid 18 så tänkte jag ska hinna städa till i köket och äta middag innan dess.. Hade även behövt börja sortera i min garderob... Använder typ inte 70% av alla kläder som är där, så känns onödigt att det är såå trångt i garderoben när jag ändå inte använder hälften! Tror jag ska börja fixa med det imorgon, kändes lite för tråkigt att börja med nu =P

Nää, ska kila vidare och göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback