Julen...

Har inte skrivit på väldigt länge men har helt enkelt inte orkat, eller haft tid för den delen..

Julen har kommit och gått! Hade en trevlig julafton med familjen.. Jag och Lotta sov över hos päronen på torsdag, var himla mysigt! Och ovanligt, inte direkt ofta det händer.. Sist var väl mer än typ 8 år sen som vi sov bägge 2 där skulle jag tro... Om inte mer, man glömmer bort... =)

Nu är det snart nyårsafton! Antar vi ska vara hos päronen då oxå, brukar ju bli så... Äta god middag och sen bara umgås för att sen fara vidare nånstans.. Har inga bestämda planer direkt, men nånstans hamnar man väl.. Var hos våran granne förra året, så får se om vi hamnar där i år igen!

Ikväll ska jag på poker på sporthallen, chansen är ju inte direkt stor att man går vidare till final, men är ändå roligt att spela =)


Måste lägga in ett kort på mig och lilla söta Vanessa oxå innan jag avrundar för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback