Kämpar på...

Kämpar på med tvättstugan... Fick alla 5 maskiner fulla, skönt att det inte var mer tvätt än så.. Men var tungt som faaaan att bära ner, fick dra ikeapåsarna efter backen där det gick.. Men sen vid dörren till tvättstugan var jag tvungen att bära dom. Fick ta nån pause och sätta ner dom, men fick in dom iaf =P

Som vanligt är det folk som är där... Hoppas nu ingen slitit ut min tvätt ur maskinen som sist, då ringer jag fan FAB.. Så less på att även fast man bokar är det nån där som tar sig frihet att ta maskinerna, torktumlarna och torkskåp!! 

Idag blir det en lugn dag.. Ska säga åt hjärtat att vi ska kolla klart Män som hatar kvinnor senare, han har inte sett den men jag har ju sett alla 3.. Men det var ett tag sen, så kommer bara ihåg lite luddigt om dom.

Var tvungen att försöka knopa ihop en jul/vinter design till bloggen, vart väl inte helt som jag ville men har sån brist på fantasi så det får fan duga... Nä, tvätten borde vara klar nu, så ska kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback