Moster!!

Den 10/12 kl 15.55 kom mosters pärla! Absolut sötaste tjejjen, utan tvekan =)  Hon vägde 3115gram och var 47cm lång...

Har gissat på flicka från första stund, men ett tag trodde jag på pojke, men ändrade tillbaka mig igen till flicka... Overkligt att hon äntligen har kommit! Har redan hunnit me 2 svängar till BB för att hälsa på dom alla 3 där... Saknar ju min Lotta när hon ligger där, vill inte ringa och störa lika ofta som jag egentligen vill =P  

Och snart blir jag ju moster igen!! Linda är ju beräknad till den 3 Januari... Men om jag får gissa så tror jag att bäbisen kommer före... Kanske den 17/12? =) Får vänta och se!

Veckan har gått snabbt förbi... Jobbat och inte gjort så mycket mer under dagarna... På torsdag var vi hos päronen, mamma fyllde 48 år! Fick smörgåstårta och vanlig tårta efter det, var smaskigt! =) Var på poker i Kåkstan på fredag, men gick inge bra.. For sen till Lottas lägenhet där jag och mamma sov med vovvarna! Tycker faktiskt det är skönt att kunna promenera till jobbet på morgonen oxå, men även skönt att få sova 1 timme extra =P  Igår hämtade vi mat från Thai efter jag slutade jobbet... Nr 66 som vanligt; tigerräkor, nudlar och grönsaker!

Idag blir det att städa här hemma... Ser ut som fan, både stökigt och dammigt.. Har väl inte direkt lust med det, men har inte så mycket val.. Det gör ju inte direkt sig själv så...

Imorgon ska jag bli snygg i håret, lääängtar! Sist jag färgade och klippte håret var 18 Juni!!! Helt sjukt länge sen sist, så är fan på tiden alltså! Bra att man bloggar så man kan gå tillbaka i tiden och kolla upp sånt =P
Nä, ska ta å avrunda och fortsätta kolla Våra bästa år!

Kommentarer
Postat av: Lotta

2010-12-13 @ 20:28:01
Postat av: Lotta

Klart hon är sötast :p och du f

2010-12-13 @ 20:29:01
Postat av: Anonym

År ringa hur ofta du vill :) har satt tfn på ljudlös når vi vilar etc så :)

2010-12-13 @ 20:30:44
Postat av: Stina

Haha tror inte du är så hajj att kommentera bloggar från din iPhone, vart ju som 3 inlägg, varav ett var tomt =D Okey, va bra, då vet jag att jag kan ringa när jag vill =)

2010-12-13 @ 23:05:15
Postat av: Lotta

haha nä den ville inte som jag ville :P

2010-12-19 @ 23:22:06
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback