Onsdag, fast egentligen torsdag....

Jaha, då var denna dagen slut.. Hujj va dagarna går fort!!! Tycker ledigveckan brukar kännas låång, men fan inte denna vecka...!

Idag har jag jobbat som jag skrev att jag skulle... Dom 3 timmarna gick fort som attan. Efter det hämtade jag ut mina nya linser, hade tänkt försöka bli bättre nu på att använda dom oxå.. I början när jag tog dom använde jag dom dagligen, men sen efter typ 2 veckor lessnade jag.. Insåg att det var enklare med glasögon! Men nu ska det förhoppningsvis bli ändring på det! =)

Sen for vi hem, hade med oss grillmat från Dannes.. Var sååå gott! Fick besök sen, så drack kaffe och surrade ett tag.. Sen for vi och matade fiskarna vi är fiskvakt åt... Ska vara det 1 månad, men rätt enkelt, tar ju bara nån minut att gå dit och slänga i lite mat så.. Kan man ställa upp så ska man =)

Imorgon bitti blir det att fara till mamma.. Vi ska bara hällbröd och lussekatter!! Länge sedan vi bakade hällbröd, så ska bli gott med det! Tar me mig kläder dit och duchar och fixar iordning mig där, för ska ju på Julbord på kvällen... Blir mitt 3dje julbord för iår, men kommunen har som tur är inte julmat, utan nån annan mat!

Bjuder väl på ett nytt kort på mig från i måndags när vi var hos Linda som bjöd på lussekatter! =) Tror det var nån konstig kamerafunktion igång, för det ena ögat ser konstigt ut medans det andra såg normalt ut... Eller så är jag helt enkelt så där skrev. Och förstår verkligen inte heller varför jag ler neråt, eller kanske blir så för att min mun är sne... Många frågor, men inga svar, typsikt... =P  (Kortet är snott från Linda)


Nä, ska ta Eclipse och lägga mig i sängen och läsa en stund innan det är dags för bädden!


Kommentarer
Postat av: sara

då synsikväll, jag ska oxå på julfesten:)

2010-12-02 @ 07:15:51
Postat av: Linda

Du ser inte skev ut, har bara sminkfunktion på kameran, den gör dig slätare, inte skevare ;)

2010-12-02 @ 11:23:44
URL: http://www.cookiedragon.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback