Onsdag...

Julpysslade på måndag morgon... Var väldigt effektiv, for gick ovanligt fort... Strök gardiner, hängde upp dom i kök och tv-rum, var ner till förrådet och hämtade upp resten av julsakerna och satte upp lite stakar och tomtar =)For till Lotta med pappa kl 14 när han skulle fara tillbaka till jobbet...
Väl där satt vi och pratade en stund, sen drog vi oss vidare till Linda där det vart julmust och lussekatter! Var jättegott!  Sen for jag och Lotta vidare till stan och åt varsin Nacotallrik från MD's, och handlade sen for jag på APT! Gick tillbaka till Lotta sen för att bara ta det lungt...
Somnade faktiskt nästan på en gång på kvällen, hade bara lite obekväm kudde, så fick trycka en bit täckte under huvudet istället och det vart bra! =)

Igår vart det uppackning av Lottas "bebisrum" som just nu är ett jättefint gästrum! =) Tog väl runt 2 timmar, var tungt att bära men var det värt eftersom det nu är klart! Har fått märken på axlarna efter jag lyft allt tungt.. Blåmärksliknande "streck" på axlarna.. Var av ikeapåse som jag lyft på axeln, den var sååå jäkla tung!

Jag och hjärtat for till mamma och åt middag efter 4, sen drog jag och mamma till Jysk för att hämta ut Lottas garderob hon ska få i julklapp! For dit me den, och byggde ihop den.. Tog rätt länge, vi är inte allt för bra på beskrivningar, efter 30min jobb hade vi iaf konstaterat vad 1 bit var =P  Men vi märkte upp alla bitar och sen gick det lättare! 

Nu snart är det dags för frukost/lunch, ska bara kolla klart Våra bästa år.. Sen ska jag jobba mellan 13-16, sen blir det att fara och handla lite grann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback