Snabb update!

Vart som sagt att städa igår... Tog inte så fasligt länge, tror mindre än 1 timme.. Så vi hade inte så stökigt som jag trodde faktiskt =)

Resten av dagen tillbringades framför datan, och WoW... Är level 84, så 1 level kvar nu... Har faktiskt varit roligt att börja spela igen, fast liite tråkigt är det ju att questa men... Man överlever =P

Ska börja göra mig i ordning, sen dra mig till gällivare.. Tror jag ska ta en macka eller nått från vetehatten och gå till mommo och äta.. Sen dra vidare och bli snygg i håret! =) Har liiite beslutsångest vad jag ska göra... Om det ska bli röda slingor, bruna slingor eller blonda slingor eller lite av varje.. Minns inte hur jag gjorde sist.. Nåja, det blir nog bra i slutändan iaf! Har även lust att klippa kort hår, men vet själv att jag inte vågar, så lika bra att sudda bort den fantasin =P

Nä, ska slita mig från datan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback