Trist...

Är uttråkad till max alltså... Är en annan sak när man är hemma, då har man ju typ alltid grejjer att göra.. Städa, tvätta, och bara allmänt donande.. Men nu när man bor hos mamma och pappa finns det inte så mycket att göra.. Har tömt diskmaskinen, dammsög igår... Så finns inte mycket mer att göra...

Var och träffade Gizmo igår.. Han var jättepigg och alert, men vet ju att det bara håller sig nåndag tills han blir lika sjuk igen.. Så idag kl 11 har han fått somna in.. Känns helt overkligt... Att en sån liten hund kan betyda så mycket...


 

Idag hade jag tänkt fara till våran lägenhet och kolla hur långt dom kommit... Har hört av grannen att de är bilar där varje dag! Så förhoppningsvis är dom i våran lägenhet och jobbar... Ska bli skönt att flytta hem igen, men kommer dock sakna mammas mat och sällskap... Har faktiskt vart roligt att bo här.. Hjärtat är ju inte allt för social, sitter mest vid datorn.. Så jag har vart me mamma varje kväll och det har vart kul!

Kollade en jättebra film me mamma igår, "Tristan och Isolde" hette den... Romantiskt drama, perfekt tjejjfilm =P

Har inte orkat börja nå mer me mitt rum idag.. Vet som inte alls vad jag ska packa allt i och vad jag ska ta me mig.. Är ju sentimental och vill inte slänga grejjer man gjort när man var liten och annat (egentligen) onödigt krafs man har sparat på sig genom åren... Men vill inte slänga det, så ska nog packa ner allt sånt och ta me hem iaf, kan ju sätta ner det i förrådet om inte annat..

Näää ska kila vidare nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback