Yay!

Fick en tid till Nina, om 2 veckor prick! =) Lääängtar redan, ser för taskig ut i håret nu alltså... Färgen är helt blaskig och ett jäkligt bra tag sen det vart toppat! Måste oxå köpa nytt schampoo + balsam...
Har haft lite funderingar på att klippa lugg, men tror inte jag klipper det iaf, vet ju själv hur slö jag är att fixa till den + att jag måste använda 1kg hårspray för att det ska hållas på plats... Men är iaf sugen, är ju så fint!

Idag har jag bara slöat hela dagen och skönt har det varit!!! Imorrn ska jag nog putsa fönster ifall det är fint väder, och idag gå ner till tvättstugan och kolla om det finns nå lediga tider denna vecka...

Fick ett sms för en stund sen om att jag har ett paket att hämta ut.. Vet ärligt talat inte om vad det är, har ju beställt från Jotex men det skulle komma först i mitten av Juni + rest från en annan leverans och den skulle komma i slutet på Juni... Så får bli överasskad vad det är som kommit nu =P

Ska ev fara på stan på en sväng imorrn oxå, glömt lämna in ett försäkringskassa papper som ska vara inne den sista varje månad... Suck, trodde jag skrivit i alla tidrapporter för denna månad, men inte.. Nåja, tur iaf att jag kom på det!

Nä, ska kila tillbaka till TV:n och glotta, kanske även vila en stund... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback