6 timmar....

Om ca 6 timmar ska man upp.... Klockan ringer 05.40, känns inte roligt!

Kom hem just efter 23, hoppade direkt in i duschen! Blåst håret och tänkte att jag skulle gå och sova sen, men är inge trött alls... Typsikt...
Har jobbat idag, sen efter jobbet vart det middag hos päronen. Sen efter middagen for vi på pokertävlingen på Kåkstan.. =)  Jag kom med till finalen på första spelet, vadå nybörjartur =P Men sen tog turen slut och jag åkte ut... Visste inte att det tog så här länge, då hade jag nog inte orkat följa.. Var ju trevligt och så, men känns lite mycket nu när man tänker att man vart där från 17-23 inräknat en pause på typ 40min då vi for till mamma för lite fika...

Under veckan har det inte hänt så mycket.. Jobbat, sovit och ätit som vanligt=P Var förbi Jysk igår och köpte 2 nya täcken + 1 ny kudde + 4 par sängkläder.. Funderar även på en säng som vi såg där, men får se hur det blir med det..

Imorgon blir det jobb 7.30-16.00 och sen far jag hem och fixar mig och sen drar vi vidare till Nex för julbord! Roligt att iaf en av oss får bjuda med respektive på julfesten.. Jag som jobbar inom kommun får ju inte ta me mig nån, är ju bara kommunalanställda som får gå på den...

Nä, måste väl gå och uppsöka kudden nu och hoppas man kan somna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback