Hoppsan....

Var visst ett tag sen jag uppdaterat här =P

Har hänt för mycket för att försöka plita ner allt... Men kan sammanfatta lite av vad jag nu kommer ihåg ( och som är värt att nämnas =P )

Förra fredagen var jag och hjärtat bortbjudna på middag, vart en trevlig kväll! Insåg att jag faktiskt tyckte om rödvin oxå, var inte dåligt alls.. Eller så är det bara Johanna som var dåligt inflytande =P Sa det åt henne oxå, sist jag drack var me henne oxå... =)  Hade tänkt fara ut på lördagen, men kände mig inte helt 100 så bestämde mig för att stanna hemma... Började känna mig levande fram emot kvällen... Då vart det film hos Linda! Det skulle vara en skräckis, men den mest bara äcklig på det sättet att det var mycket blod och konstigheter =P 

Nu i veckan har jag jobbat.. Vi har även haft besök typ varenda dag under veckan så har vart fullt upp.. Men alltid trevligt me sällskap så ska inte klaga!

Denna helg har jag tillbringat med mamma! Var hos Lotta på lördag efter jobbet och hjälpte henne med hennes garderob, vart jättebra! Sen tog vi ut lite sopor oxå när vi skulle fara... Vidare hem till mamma för att kolla film!
Sen söndag hem till mor och far igen efter jobbet för att fira pappa på Fars dag! Sen vart det att titta film på kvällen, för att sen sova!
Har vart ovanligt trött efter denna jobbvecka! Vilade 2 timmar igår när jag kom hem från päronen, kände att ögonen verkligen inte pallade att vara öppna...

Nu i veckan vet jag inte vad jag ska pyssla me... Ska iaf jobba några timmar på onsdag, mer vet jag inte... Ska städa idag, försöker bara hitta inspirationen först... =P Ska även gå och äta nått strax, börjar känna mig hungrig!

Sitter nu och lyssnar på Lugna favoriter webbradio.. Rätt bra låtar faktiskt, och roligt när det står vad artisterna och låtarna heter! Man vet aldrig om man hittar nån man vill ladda ner =)
Håller även på att försöka plocka ihop en skiva åt mamma med olika låtar som hon ska ha på sin gympa.. Men svårt som tusan att hitta såna låtar.. Är uppe på typ 6-7 låtar nu, så får se vad mer för låtar jag hitta på att ta...?

Nää, nu kurrar det rejält i magen, så ska gå och värma lite tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback