Söndag...

Äntligen ledigvecka! Men har saker och ärenden alla dagar utom tisdag, så kommer inte bli en slövecka iaf...

Glömde ju bort att skriva om min Boden resa förra helgen! Sov hos Lotta på fredagen, upp tidigt på lördag morgon för bussen skulle avgå från MDs-parkeringen 07.00..
Resan tog väl cirka 3 timmar tror jag, och då vart det att gå på stan! Fanns faktiskt mycket affärer, men hittade inte mycket att handla iaf.. Fick mig iaf ett par byxor, en väst och ett par handskar! + att jag köpte lypsyl till mig och till Lotta, eftersom dom inte säljer Försvarets hudsalva här i Gve nå mer... Laddade upp med ett gäng, dom gick ut först 2013 så lika bra, man vet aldrig nästa gång man ska bort och kan köpa igen...
Vid 15snåret gick vi till hotellet, checkade in och bara slappade... Sen vart det att dusha och göra sig i ordning för julbordet på Western farm! Maten var inte så bra som jag trodde, dom hade som så lite saker att välja mellan, så var lite trist... Men annars var det roligt! Åkte hem på söndag 11.00, så var hemma tidigt! Var skönt att ha resten av dagen hemma och bara slappa innan det var dags för ännu en jobbvecka... =)

Julbordet igår vart helt otroligt gott!! Är absolut bästa julbordet på Nex måste jag säga... Stannade inte allt för länge, inte roligt att vara bland en massa fyllisar när man själv ska jobba dagen efter och inte kan dricka.. Så drog iväg redan 21.30 tror jag klockan var och for till Lotta och tillbringade natten där! =)

Imorgon ska jag fara till Lotta.. Ska fara och äta samtidigt som hon hämtar ut sin medicinkur hon fick idag... Sen blir det ev att fara till Linda för lussekatter!! Har inte ätit en enda i år, så ser framemot det! =)
Ifall Lotta känner sig piggare imorrn, ska jag sova där... Alltid roligt me våra dagar, och det var ju länge sen sist... Ska iväg på APT på kvällen mellan 18.30-20.00 oxå, tyckte kan lika gärna fara på den så man får lite extra pengar =P

Ska försöka hinna julpynta imorrn på dagen innan jag far iväg, får se hur mycket jag hinner....

Nä, vart mycket längre än vad jag tänkt så avrundar nog nu... Ska väl försöka gå och sova så jag orkar upp ganska tidigt imorgon iaf.. Men lär väl bli som vanligt, snoozar till 10.20 då jag måste stiga upp för att kolla Våra bästa år... =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback