Stan!

Ska fara och möta upp Lotta på stan, kommer dit strax efter 11! Ska gå och luncha på Sofia's, det var Janssons frestelse, såååå gott =) Sen blir det jobb 13-16, sen fara och handla...

Tänkte bjuda på ett kort av mina nya skor! Dom var jätteskönt och passade perfekt! Är alltid lite nervös när man ska beställa skor att storleken ska vara fel, men 36or passade bra, fick tom i tjocksockar =)
( Borde ha knäppt dom utifrån så man slapp se rosetten men sak samma =P )
Vill ha mer såna här skor, var ju hur sköna som helst + att dom är snygga oxå! Kanske hittar nå mer skor ihelgen i Boden, får se =)


Jag idag.. Tänkte sätta upp den som miniatyr oxå, så man kan klicka den större, men ville verkligen inte funka.... Måste fan klippa håret och färga det.. Fan 4 månader sen sist så känner mig sliten till tusen! Fast har som ingen utväxt konstigt nog... Men känner ändå att jag skulle behöva lite färg i det. Johanna har lovat att klippa och färga, så får se när vi tar det...
Hade viljat sätta röda slingor... Men vet ju att rött försvinner så fort, så känns nästan meningslöst... Men får se =)



Nää, ska börja bege mig nu!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Janssons var ju inte alltför god men den andra rätten var ju helt ok :)

2010-11-17 @ 18:08:43
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Stina

Måste hålla me, Janssons var inte alls god så var en besvikelse... Men som du sa, den andra rätten var helt Ok så man vart ju mätt iaf =)

2010-11-18 @ 14:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback