Torsdag...

Har haft en lugn och skön dag! Vaknat, kokade kaffe och satte mig vid tv:n, för Våra bästa år började precis... Kollade den och drack några koppar morgonkaffe, sen lallade på vid datan.. Kollade olika bloggar, aftonbladet, facebooken, samma som alla dagar =P

Har plockat ihop.. Förstår inte hur det kan bli grejjer överallt på bara nån dag.. GÅr fan över mitt förstånd, är man verkligen så slö för att sätta tillbaka allt på sin plats? Om man tex använder en sak i tv-rummet är det ju lika bra att gå och sätta tillbaka den i köket på en gång, för annars samlas det alltid en massa saker överallt och det tar ju en stund att plocka tillbaka om det är mycket... Nåja, sak samma... Inte direkt världens största problem men =P

Igår vart det att luncha me Lotta på Sofia's, satt där typ 2 timmar innan jag sen begav mig till jobbet... Efter jobbet vart det handling, hade tänkt göra korvstroganoff. Men väl på affären vart vi bägge sååå hungriga, så beslöt oss för att hämta från Dannes, och göra korven idag istället.. =)

Håller nu på att måla mina naglar, tänkte dom måste ju vara fina när man ska fara iväg och inte kan eller hinner hålla på me dom... Så har klippt ner dom rejält och målat fransk manikyr!
 
Tänkte lägga in kort på min nya kalender som jag beställt! Kalendern börjar först gälla från Januari 2011, så får hålla mig ett tag till innan jag kan börja använda den...  Hade egentligen viljat ha kort på fram och baksidan, men ångrade mig i sista stund och gjorde egna istället!
Framsidan gjorde jag texten själv och hittade hjärtat på nån sida, så gjorde om färgerna som jag ville ha dom och satte ihop den! Baksidan hittade jag oxå på nån sida så ändrade färgen på den litegrann och så var det klart! =) Vart nöjd, så nu får jag ha en egen kalender som ingen annan har =)

Nä, ska gå och fixa klart naglarna nu me sista lacket, sen invänta hjärtat! Börjar faktiskt känna mig hungrig redan nu, trots att jag åt frukost/lunch rätt sent.. Tror den var närmare halv 1 innan jag åt... Har hittat en ny favoritfrukost föressten, yoghurt med solrosfrön i! Muuums! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback