Fredag....

Redan fredag... Vart tog resten av veckan vägen?! Jaja, har hunnit me rätt mycket iaf så får väl ta det =P

For till mamma och pappa en sväng igår på eftermiddagen... Satt där en stund och sen for jag och mamma till Lotta och hälsade på.. Sen när jag kom hem vart det bara att sitta vid datorn, tills efter 23 då jag och hjärtat kollade ett avsnitt av The mentalist...

Har inte gjort ett skit idag, och skönt har det varit oxå! Vaknat, suttit vid datan, kollat lite TV... Har kommit ut från duschen för en stund sen, så ska strax gå och fixa håret så det är bortgjort..

Idag vet jag inte vad man hittar på... Kanske myser framför en film eller nått me hjärtat.. Sen imorrn blir det att fara till Lotta och även spendera natten där! Länge sedan vi hade en syster-dag så vi tyckte det var dags nu =)
Lotta hade laddat ner nå filmer vi ska kika + att vi även tänkte packa upp lite smått...

Nää, ska kila iväg... Ha en trevlig helg allihop! Och känner jag mig rätt lär det som vanligt inte bli nån uppdatering förrens min nästa ledigvecka =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback