Måndag...

Guud så skönt me ledigvecka!!

Jobbveckan har gått fort som vanligt.. Jobbat, ätit, duschat, kollat serier eller film... Kanske därför den gått fort, har inte haft så mycket dötid... 

Ska jobba nu på onsdag, är ett skift jag ska jobba tillbaka åt min arbetskollega.. Var när jag var till Gävle jag böt dag, och hon har inte behövt byta skift förren nu.. Så ska bli skönt att jobba bort det =)

Hade helt missat att Tessi bytt bloggadress, så hittade den här listan som hon skrivit för några dagar sen så snodde den:

Jag har insett att min senaste kyss: Var igår...
Jag lyssnar på: Musik
Jag pratar: Väldigt mycket
Jag tycker om: Min familj
Jag avskyr när folk: Ljuger eller såna som tror dom är bättre än andra...
Min bästa vän är: Lotta
Min första vän heter: Hmm, vet faktiskt inte vem det var...  
Kärlek är: De bästa som finns!
När jag borstar tänderna: så ilar det i alla tänder av nån konstig anledning...
När jag lagar mat: så blir det nått lätt för det mesta...
Jag tänder på: Hmm, bra fråga =P
Det sexigaste yrket är: Ingen aning...
Det är charmigt när: Man är romantisk
Jag är rädd för: mycket!
Den värsta känslan är: Ensamhet  
Den bästa känslan är: Lycka!
Jag är bäst på: hmm... Vet inte rikigt...
Jag är sämst på: allt som har med teknik att göra...
Om jag var ett djur skulle jag vara: en hund, förhoppningsvis inte en insekt eller nått sånt =P
Jag kommer alltid att vara: Mig själv
Det finaste som finns är: Min familj
Sommaren har: varit rolig!
Sist jag grät var: Hmm... Kommer faktiskt inte ihåg, så måste vara väldigt länge sen...
Jag kan inte: Göra ingenting
Jag kan: Mycket
När jag vill tänka går jag: till soffan kanske..?
När jag bakar så bakar jag: Nåt som är gott... Sist vart det morotskaka!
Min mobiltelefon är: Gammal som gatan!!!
När jag vaknar på morgonen: när det är jobbvecka går jag upp fast jag är trött som ett as! Är jag ledig blir det ganska många snooze tryck innan jag tillslut pallrar mig upp!
Innan jag går och lägger mig: tar jag astmamedicin och borstar tänderna.   
Just nu tänker jag på att: Jag måste hoppa in i duschen
Bebisar är: Söta och luktar gott =)
Idag har jag: Klivit upp, gjort kaffe, kollat våra bästa år!
Ikväll ska jag: Kolla en film mest troligt...
Imorgon kommer jag: Fara till mommo och äta smörgåstårta då hon fyller 70!
Jag vill verkligen: bli miljonär!
 
Så ja, var fan en seg lista...

Imorgon blir det att fara till mommo och äta smörgåstårta! Hade middag på lördag för att fira henne just för att mer folk kan komma då.. Så blir fika på den rikiga dagen =)
Mommo är me i dagens NSD! =) ----->   Mommo 70 år! 

Ska kika klart Våra bästa år nu, sen städa... Köket ser helt hemskt ut, tror inte vi har diskat på över 1 vecka, så alla kastruller, burkar och grytor står över hela diskbänken... Ser inte allt för trevligt ut direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback