Tisdag...

Hujj, var trött som ett as imorse! Ville verkligen inte gå upp ur sängen alltså... Kom upp efter 10 iaf, satte på kaffe och inväntade att våra bästa år skulle börja!

Ska fara till mommo kl 16 idag och äta smörgåstårta, ska bli mumsigt! Ska möta upp hjärtat i gällivare just före 4 så går vi dit tillsammans, han har ju aldrig varit där så lika bra jag väntar på han =)

Igår vart det lungt... Donade me Linda's blogg ett tag på dagen. det bökade som faaan så tog ett bra tag innan det vart fixat.. Men slutresultatet vart ju bra så =)
Sen vart det städande och plockande.. Ibland kan man tro vi har 5 ungar me tanke på hur stökigt det blir så fort, men måste då inse att det faktiskt bara är vi 2... Kanske tur man inte har barn som dom oxå stökar =P
Tänkte ta itu med disken oxå, men mina händer har blivit såå bra så vill inte riskera att dom blir sämre... Försöker ju vara i vatten så lite som möjligt och har fungerat bra än så länge!

Ska nu kolla klar våra bästa år, fika lite frukost, dammsuga och vaska och sen ska jag hoppa in i duschen.. Borde inte ta allt för länge så jag hinner till gällivare kl 4!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback