andra..

Andra inlägget på 1 timme.. Nytt rekord kanske?! =) Fastnade lite i Photoshop när jag för en gångs skull hittade inte ett, men två kort som såg roligt ut att dona med! Ville göra nått mer, så gjorde även om ett kort på mig! Här kommer det färdiga resultatet! 





Såå roligt att göra om folk, tråkigt bara att man aldrig hittar nå roliga kort... Alla kändisar är ju sååå sönderretuscherade så dom är inte ens roliga att göra nått med! Roligast är ju att göra om kort på såna man känner, men såna lägger jag inte ut här! Känns lite fult, så dom får stanna gömd i mina mappar på datan =)

Nä, ska kila!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina bilder :)

2011-08-25 @ 01:29:55
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefina :) Du kan få kort på mig å retuscha från min modellfotografering, kan gärna bantas på dom ;)

2011-08-31 @ 09:28:03
URL: http://cookiedragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback