Hmm...

37 unika läsare som läst min blogg idag, men inte en enda kommentar.... Dålig stil.. =P Ska ta tag i att ändra min bloggdesign så jag vet att den blir rätt från alla olika webläsare!
Men inte lika roligt att göra åt sig själv som åt andra, så det får komma senare....

Imorrn bitti far jag till Lotta.... Ska fara å luncha på thai och strosa lite på stan! Måste köpa lite nya nagellack, så less på mina som jag har... Har väl kanske runt 40stycken, men ingen av dom känns roliga nå mer... 

Sen blir det att fara på bingo och förhoppningsvis vinna potten på 64.000kr!!! Haha stor chans, jag vet, men man har verkligen inte större chans av att sitta hemma iaf...
Sen far jag tillbaka till Lotta där jag kommer spendera helgen! Vet inte rikigt vad vi kommer hitta på då men alltid nått som vanligt =)

Kollade på lite gamla kort... Man har sett liiite annorlunda ut i håret under åren! Tycker bäst om blondt, men på en gång jag ser mitt mörka hår så saknar jag det! Så kanske är lite kluven, trivs som i allt när jag väl har det...
Blandade kort från 2007.... Saaaaknar mitt löshår! Fast nu när jag ska göra om det det inte vara såå långt!
















Har bara suttit hemma nu sen i måndags så lägenheten känns mindre och mindre nu så var på tiden! Eller har ju vart på affären och sånt men det räknas faktiskt inte!

Nä, ska kika runt lite och sen försöka gå och sova! Har blivit sena kvällar nu denna vecka, har inte somnat före 3 en enda kväll!  

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men hojja va lik mej du var på de 2 sista korten!! :D

2011-08-25 @ 00:09:59
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Linda L

Du passade utmärkt i frisyren på näst sista bilden,de var jätte fint....

2011-08-25 @ 09:17:43
Postat av: Linda

Håller med Lotta, du var sjukt lik henne på några bilder, tror jag hade trott att det var hon om du inte skrivit att det var du :oP



Vad liten du såg ut på bilden med löshåret ^^

2011-08-31 @ 09:23:19
URL: http://cookiedragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback