Jahapp...


Gjort en ny design.... Jag ser den som den ska medans från Lottas data är den heeeelt fel... Undra hur resten av folket ser den?!
Så här ska den se ut, var tvungen att ta ett screenshot så folk vet och kan tala om för mig om dom ser den så här! Så lämna gärna en kommentar så jag vet! Bra att veta ifall man ska göra nån ny design att veta att iaf mer ser den "rätta"... =)




Har haft en rikigt latdag idag! Suttit vid datan rätt många timmar, kanske därför jag har huvudvärk nu? har iaf haft det roligt vid datan så det får jag isåfall ta... Har donat me en ny design åt Nina, var jätteroligt! Lite lättare att göra en som var lite mer "henne" när hon sa vilka färger och vad hon ville ha osv!
Så länge sen jag gjort en design, så gjorde som sagt till och med en åt mig själv!
Hade viljat ha nått mer att dona med, men vettetusan.. Får vänta tills nån annan vill ha en design och hoppas fantasin ännu är på topp! Ibland har man ju verkligen ingen fantasi och ibland flyter det på =)

Åt från berget, en lamore som var sviiingod! Är inte mycket för pizza, men har faktiskt ätit det 2 ggr nu på inte så lång tid...

Har kollat Underworld triologin igår och idag.. Kan rekommenderas =)

Ska nog ta och avrunda här och kanske lägga mig och läsa en stund innan det är dags för sovning! Håller på att läsa tredje boken av Grottbjörnens folk, Mammutjägarna.. Har redan läst dom, men ville läsa dom igen innan jag läser sista boken!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback