Nattsuddare!

Tänkte gå och sova, men vart klarvaken efter att Janne höll på att skrämma livet ur mig!! Usch!
Han låg å sov på soffan brevid mig och mitt upp i allt mellan snarkningarna börjar han prata med en skum jävla röst så jag studsade ner breve han och väckte han i min skräck! Fick ju oss ett gott skratt iaf när jag insåg att jag faktiskt väckt han för att jag var rädd och behövde tröst! =P

Sååå länge sen jag bloggat sist så kan omöjligt komma ihåg eller ens skriva om allt, men sov iaf hos Lotta igår och vi hade det myysigt som vanligt! Kollade Mirrors och Mirrors 2.. Inget jag rekommenderar, var rätt sega filmer... Lite äckliga var dom ju, så kanske värt att kolla bara därför!

Åkte hem efter 4 när Janne slutade jobbet... For och handlade och sen for vi förbi Dannes och hämtade varsitt skrov! Fyy tusan va gott det är alltså, hade kunnat äta därifrån varenda dag tror jag!

Och om prick 26 dagar far vi utomlands!!!! Herregud, nu när det börjar närma sig blir man nästan nervös... Hatar att packa och känns nästan alltid som att man glömt nått hur noga man är! Men viktigaste för mig är iaf astmamedicinerna och allergitabletter! Resten går ju faktiskt att köpa där ifall man glömmer nått..

Lite bilder från hotellet... Blogg.se bökar så bara ett kort funkar att klicka upp så det blir stort men sak samma... Man ser ju nästan vad det är iaf på dom små =P Guuud vad skönt det ska bli alltså... Bara ligga och lata sig och sola och bara vara! Kommer jobba mycket sista 3 veckorna innan vi far så kommer bli behövligt! Jobbar måndag-söndag + även måndag-onsdag så 10 dar på rad, sen ledig till måndagen då jag jobbar ända till lördag! Söndag var jag tvungen att ta ledig för flyget går ju på söndag kväll så måste ju fara rätt tidigt iaf så man hinner! =)

Nää vart lite längre inlägg än tänkt så ska avrunda nu! Hoppas iaf jag kanske har 1 läsare kvar efter min lååånga bloggtorska! =)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har då stannat iaf :)

2011-08-23 @ 12:59:20
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: lina

om det inte är till något besvär så for du gärna sätta in två bilder! =) jag letar upp två stycken och lägger in dom i bloggen så skickar jag användarnamn och lösen till dig på facen, är det okej?



vore guldvärt=) har en gratisdesign och det ser så opersonligt ut med deras bilder också;)

2011-08-24 @ 00:17:30
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback