Måndag...

Jobbveckan har gått snabbt, och är nu inne på ledigvecka!! Skönt som tusan =)

Har nyss kommit hem till mamma och pappa där vi ska äta lite lunch, sen ska vi fara vidare till syster.. FÅr se om jag följer med mamma till Linda en sväng, men mest troligt inte... Hara reagerat så mycket på hennes hundar på sistone, fick tom astma sist jag var där! Kommer inte ihåg att jag nångång fått astma av hundar...

Har varit på Coop och pantat burkar och handlat nyss.. Mamma skämdes av att panta, så får fixa det me Janne i fortsättningen =P Fick ihop 260kr av pantningen, så hade lite burkar och flaskor =P
Handlade sen så vi fick lite mat hem.. Köpte grejjer till karre i ugn, chili con carne och korvstroganoff så nu har vi att göra lite mat =)

Nä, ska kila iväg! Tänkte bara uppdatera så folk vet att jag ännu lever, om det ens är nån som läser min blogg nåmer när jag typ aldrig uppdaterar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback