Onsdag...

Usch, är det verkligen redan onsdag?! Satan, tyckte det skulle vara tisdag... Vet inte hur jag har missat 1 dag...

Har ledigvecka nu, så vårdar dagarna ömt.. =) Har tillbringat min tid hos Lotta sen i fredags... Jobbade helgen, så skönt att sova i gällivare så jag får 1 timmes sovmorgon! Busstiderna går ju som inte direkt ihop med mina arbetstider! Har vart hos mor och far och ätit på söndag oxå, mamma har ju vart bortrest i 10dagar så... Resten av dagarna har vi bara tagit det lungt.. Kollat TV, pratat och myst me bebis och sånt =P

Få se vad man hittar på resten av veckan... Ska iaf föröska städa nu på dagen, är rätt stökigt här hemma! Brukar ta rätt fort iaf, så ska inte gnälla mer om det!

Blev lite irriterad nu på morgonen föressten.. Skulle ringa till vårdcentralen och boka en tid då jag kan bli uppringd, men har sån skitmottagning här på Kilen så funkar fan inte att ringa dit! Man måste ju knappa in med siffror och det funkar inte av nån konstig anledning!! Så får avvakta med min astmamedicin, och hoppas det funkar bättre på nån timme eller nått....

Nä, ska avrunda nu... Ta en kopp kaffe och kolla slutet av Våra bästa år!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dom borde ju göra nåt åt sändningen på Kilen! Så störande att alltid komma till mobilsvar...

2011-02-25 @ 23:58:43
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback