Tisdag...

Har tvättstuga nu.. Hade så lite kläder och tvätta så tänkte hoppa över det, men kom på att jag kunde byta sängkläder då! Bra att passa på när man har lite tvätt, sängkläder tar ju som rätt stor plats så...

Var hos Lotta igår, for hem vid 18.. Då vart det att laga middag, som vart chili con carne... Slöade sen mest hela kvällen.. Kollade lite 2 ½ män tills hjärtat somnade, då satte jag mig vid datan. Var inte det minsta trött så bestämde mig för att ladda ner filmen Burlesque. Tyckte den var helt OK, konstigt att den fick så dåligt betyg i tidningarna... Var ju ett extra plus att Cam Gigandet var me, hur snygg som helst! =P

Imorgon blir det stan med Lotta... Far säkert och fikar nånstans oxå, är himlans sugen på en semla =D
Hade viljat hitta nå nya kläder oxå, börjar bli less på mina.. Alltid roligt me nått nytt!

Nä, ska börja plocka ihop lite nu innan jag ska tillbaka sista svängen till tvättis... Tänkte dammsuga och vaska efter jag blivit klar där! Dammsög bara för nån dag sen, men köksgolvet ser redan hemskt ut!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du hittade ju lite kläder så det var ju bra att vi gick å kikade :)

2011-02-10 @ 23:22:57
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback