Onsdag igen....

Hujj va jag blir less på mottagningen här på kilen!!! Fan blir tokig.... Har full sändning på telefonen, men ändå fuckar den upp när man ska ringa...
Fick iaf fram mitt samtal idag efter typ 4e försöket, men då bröts det på en gång.. Fick ringa upp igen och då funkade det, men fick bli ett kort samtal för man vet aldrig om det bryts igen!!
Fan blir ju pinsamt, folk tror ju att man snålringer 1 signal i hopp om att dom ska ringa upp =P

Kunde iaf ringa hjärtat nyss utan problem, så verkar ha ändrats igen... Sändningen är bra vissa dagar och sämre vissa.. Fattar inte vad det beror på! Kan även bli om folk ringer till mig att det går till mobilsvar, fast telefonen är påslagen... Tycker fan Telia borde fixa en extra antenn eller nått här uppe så vi som bor här kan använda telefon när man vill....

Fick föressten svullen läpp igår... Lite komiskt är det ju faktiskt, men jobbigt... Men tur iaf att det inte slår sig i halsen eller nått annat livsviktigt ställe, utan bara håller sig på läpparna.. Tänkte att jag skippar då stan idag iaf om svullnaden inte lagt sig, för dom var svullna när jag gick å la mig.. Men på morgonen var den tillbaka till normal storlek... Var bara överläppen som var svullen, såg ut som att jag hade silikonläpp eller nått =P

Nä, ska lägga mig i soffan och invänta hjärtat som är på väg hem från jobbet! Han ska ta me sig mat från Dannes, och det ska bli jäkligt gott! Gjorde dunderladdning med tacos i söndags, så börjar faktiskt bli lite less på det =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback