Onsdag

Är ännu sååå trött, fast jag vart vaken nästan 3 timmar! Men ska fan inte gå å vila, hur frestande det än är... Vet hur seg jag är på att kliva upp efter jag vilat.. Vill helst bara somna om igen =)

Hade planer på att fara på stan idag, men det får vänta till på fredag! Har ett möte på fm, så lika bra att göra allt på samma dag känns det som! Har iaf snus så jag klarar mig, var bla det jag hade tänkt inhandla...


Mosters sötnosar + Lotta då oxå =P

Maja är ca 12 timmar på kortet med Jesper!
Vanessa är 2 veckor på kortet, taget på julafton =)



Nä, ska börja fixa lite frukost/lunch nu.. Kände mig plötsligt såå hungrig! Tror det blir välling + macka.. Denna välling smakar ju inte som barnvälling, vilket är så äckligt!! Smakade av Jeppe en gång för länge sen, och förstår alltså inte hur barn kan tycka om det... =P

Ska kila och fixa iordning, sen tror jag att jag ska slå igång Sex and the City 2 och glo den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback