Tisdag...

Äntligen är ledigveckan här! Hujj, var drygt att jobba en hel vecka och sen ha lönesamtal på måndag... Upp tidigt 8 dagar i rad är inte min grejj alltså! Hade ställt väckarn på halv 9, men kom upp först 10.20 då jag kämpade mig upp för att kolla Våra bästa år...

Nu sitter jag och kikar det, och väntar på att kaffet ska bli klart.. Ska sen ta och börja städa.. Skulle göra det igår när jag kom hem från Lotta, men orkade faktiskt inte! Började kolla lite TV, sen somnade jag i soffan och sov nästan 2½ timme!!

Nä, ska dra mig till köket och hälla kaffet i termosen och sätta mig i soffan! Uppdaterar väl mer nån annan dag, kanske slänger in en bild eller två oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback