Torsdag!

Den här dagen har gått fort! Länge sedan jag vart såhär social en hel dag =)
Dagen började me kaffe och Våra bästa år, som vanligt... Mamma ringde vid 12 att hon var på G, hämtade sen upp Magnhild och mommo för en tur på stan.. Var på Jysk, Dollar, Expo, Apoteket och sen for jag och mamma på MD's och sen på Karlgrens... Skulle köpa torrkött åt hjärtat =)
For vidare till Lotta, där jag vart ända till halv 8 snåret tror jag det

 var.. Alltid lika roligt att få gosa me söötaste Vanessa, fick även träffa Nina och lilla Mario som kom förbi hos Lotta. Mamma fixade i tvättstugan där medans jag och Lotta bara satt och surrade =) Hem och äta lite snabbt, värmde det sista av tacosen, sen gick jag ner till tvättstugan! Vart 4 maskiner så skönt att ha det bortgjort! 

                               ((Snodde ett kort av Lotta, Vanessa var ju bara för söt på det))

Imorgon blir det fika vid 11 med systrarna! Ska bli trevligt =) Har sen 2 olika jobbmöten, ett mellan 13-14, och det andra 14-15...
Sen blir det väl att fara hem och ta det lungt, kanske kolla en film.. Men tvivlar att det är nått bra på TV, tycker alltid det bara är skit nuförtiden! Och kommer fan inte på nå mer filmer att ladda ner...

Nä, ska kolla TV en stund och sen försöka somna! Måste hinna upp lite tidigare så jag hinner duscha på morgonen innan det är dags att fara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback