Jaha...

Då har semestern hunnit komma och gå och jag har hunnit jobba 1 vecka... Har gått för fort!

Dagarna rinner som vanligt ihop när man gör nästan samma saker... Vart hos Lotta mycket, tillbringar mer tid där än hemma känns det som! Nu är jag iaf hemma igen, men utan hjärtat... Han jobbar natt nu i veckan, så får roa mig själv nu på kvällen...
Har kollat senaste avsnittet av Pretty Little Liars och True Blood, så nu vette tusan vad jag ska hitta på... Kanske dona lite i photoshop eller nått.. Var länge sen så hade vart roligt, bara jag hittar nån rolig bild att göra om =)

Har haft Nina's möhippa den 2a, var jätteroligt! Var i min farbrors hus i träsket och donade på hela dagen! Sen avslutades dagen på krogen och där var det faktiskt oxå roligt, kanske för att det var länge sen man var ut =) Knäppte ett kort på mig när jag var färdigsminkad, inte den bästa bilden men man ser ju iaf =P Var Nina som var söt och sminkade mig och vart hel nöjd! Roligt att se lite annorlunda ut ibland, annars ser man ju alltid likadan ut! Eftersom jag inte kan sminka allt för bra, så är det roligt att man är med såna som kan och tycker att det är roligt =)

Slänger in lite andra bilder som är rätt nya!



Nu ska jag kila vidare! Skriver väl igen när jag kommer ihåg min blogg... =P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tror nog du spenderar mer tid här än hemma ;P

2011-07-13 @ 10:04:52
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback