Ledigvecka!

Skööönt som tusan var det att få somna om igen när jag vaknade av hjärtats väckare 06.. Började först tänka neeeej jag vill inte upp, men kom på rätt snabbt att jag faktiskt fick sova vidare =)
Har blivit väckt 2ggr av att telefonen ringt... Sista gången var den 08.30 så beslöt att gå upp då..

Ska fara på Mvc idag, har tid 14... Många som har blivit kallade nu kan jag gissa, så håller tummarna att det inte ska vara mycket folk före mig så jag måste vänta allt för länge...

Sen blir det att fara till Lotta.. Vet inte rikigt vad vi ska hitta på, men nått iaf... =) Hoppas på bättre väder tills imorrn... Ska vara me Maja medans Linda är hos frissan... Hade vart skönt att ta en morgonpromenad då, men får se...

Letar ännu som en toook efter nå snygga skor jag ska ha till bröllopet nu i sommar!!! Beställde hem ett par skitsnygga skor, som jag tyvärr inte kunde gå i pga för hög klack =P
Nån som har nått tips för nå snygga skor är mer än välkomna att lämna dom =)

Nä, ska hoppa in i duschen nu, sen kolla Våra bästa år... Tror jag ska plocka ihop lite här hemma sen oxå, ser rätt taskigt ut här nu faktiskt... Grejjer överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback