Onsdag...

Redan inne på tredje dagen av ledigveckan... Snart jobb igen, bara gilla läget =P

Hade tvättstuga igår, med sällskap av Tessi och hennes lilltjej! Var roligt me sällskap, inte ofta det händer så!
Eller brukar ju träffa min granntant där som är ganska så pratig men inte direkt samma sak =P
Städade här hemma på morgonen, hade inte städat eller varit hemma sen i fredags så såg ut som ett bombnedslag, grejjer överallt!

Har så ont i ryggen idag, vet inte riktigt vad jag gjort egentligen.... Hade ju inte mycket tvätt så kan ju inte vara av det iaf... Kanske har sovit i nån konstig ställning eller nått!

Ska fara iväg me Lotta sen, dom skulle prova agility med hundarna... Ska bli spännande att se hur det går!

Hade behövt fara på stan oxå.. Måste inhandla lite grejjer på Lindex och hade behövt på apoteket oxå...

Nä, ska kila iväg, måste äta frukost.. Eller lunch kanske det blir den här tiden? =) Har druckit så mycket kaffe så har inte ens insett att jag inte ätit nått, men börjar känna mig jääkligt hungrig nu!

Kommentarer
Postat av: tessi

Men du kan ju inte ha samma rubtik två gånger på raken...Hade ju missat att du skrivit trots att jag kollat din blogg tidigare idaG:)

2011-05-04 @ 21:02:59
Postat av: Stina

haha men inte kommer jag ihåg mina rubriker, sista "onsdag" var ju 2 veckor sen =D

2011-05-04 @ 23:21:11
Postat av: lina

vad kul med ett inlägg!=)



Vet du om det går att byta ut bilderna i min header, jag frågar dig eftersom du är nog den mest tekniska människa jag kan komma på angående sånt =)



Det vore kul om du la upp någon sminkbild, jag såg en på dig och lotta och det var en skitfin bild och ni var jättefint sminkade, undra om den var på facen jag såg den? hmm..

2011-08-23 @ 16:36:01
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback