Hmmm

Nattsuddar idag igen.. Tänkte försöka lägga mig tidigare idag, men har sån jäävla klåda på mina vader så jag håller på att avlida!!!!! Smort in dom som en tok hela dagen, men vill inte gå över.. Är inte eksem eller torrt, syns ingenting så förstår inte rikigt vad det är!!! Jobbigt som tusan iaf...

Har börjat bli förkyld oxå.. Snorat mig igenom hela dagen typ, inte roligt!

Ska och luncha imorrn me Lotta, om hon nu får ta sin lunch kl 12.. Håller tummarna för det eftersom det var tomt hus hos mamma, inge roligt att gå dit själv och sitta! Ok, får ju mat som är det huvudsakliga på lunchen, men såå tråkigt att sitta själv! Mamma skulle ta friskvård och mommo som vart där den senaste veckan har farit hem!

Nä, ska avrunda och kanske sticka lite till på min halsduk innan det är dags för sängen! =) Haha snart får jag inte plats med alla halsdukar, kanske måste börja rensa eller helt enkelt sluta sticka? Eller kanske lära mig sticka nått annat, typ mössor, vantar eller nått sånt... Hmm, kanske måste testa med nått sånt.. =)

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får börja sälja dom ;) Eller ge bort som presenter, har du nån i gult? Anna fyller år imorgon ;)

2011-11-24 @ 00:59:27
URL: http://cookiedragon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Börja sticka åt småttingarna:)

2011-11-25 @ 22:13:04
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback