2 dagar...

2 inlägg på 2 dagar.. Inte dåligt, kanske börjar lära mig... =P

Var iaf på Vårdcentralen imorse och lämnade prover.. Testet på halsfluss visade inget, men fanns visst olika slags streptokocker... Deras test visade bara streptokock A oxå finns det A, B C och D tror jag det var.... Så fick skicka in ett annat prov till sunderbyn! Inte roligt med det testet måste jag säga! Såna gånger ska man vara glad om man inte har känslig kräkreflex! Får mest troligt vete svaret på fredag, hoppas jag iaf! Hon tog även ett blodprov, CRP tror jag det heter? Hade man över 8 i värde hade man iaf en inflammation i kroppen, och jag låg på 28... Så är sjuk iaf, men vet inte rikigt precis vart ännu.. =P

Var till mamma och åt efter jobbet och har sen bara lallat på här hemma... Gjort manikyr/pedikyr med min "nya" maskin, duschat och satte inpackning i håret! Så nu luktar jag pepparmint som bara den... Använder Tigi's - Treat me Right, så bra och helt otroligt skön att använda!..  Efter dusch gjorde jag en inbakad fläta som vart lite skev och lite ojämn... Men vafan, måste ju börja nånstans! Målat naglarna, spelat CoD och donat lite med Photoshop...

Upp igen om 6 timmar! Måste fan bli bättre att gå och lägga mig på kvällarna, är fan som ett liiik på morgon! Som idag tex, efter lunchen så kollar jag mig i spegeln en snabbis på jobbet och ser att jag har tröjjan ut och in! Haha lite komiskt, tur iaf att jag bara hunnit vara hos mamma på lunch och hon hade ju inte märkt nått! =P

Nä, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Är ju alltid när man ska upp tidigt som man aldrig blir trött på kvälen :)

2011-10-12 @ 09:12:28
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: tessi

ja de tycker jag verkligen är på tiden...Kanske kan ses över en statoilkorv till veckan? Blir nog mycket mer i stan nu när repet snart är över och jollan har börjat på dagis...Man behöver inte passa nån viltid när man ska åka bil då:)

2011-10-14 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback