Åhå!

Har iaf några läsare, kollade precis statistiken! Är ju såå dålig på att blogga vissa perioder, medans vissa perioder kan jag skriva flera gånger i veckan.. Förstår att folk kanske lessnar att kolla in här när det vart som mest bloggtorska! =)

Har vart hos Lotta heeela helgen lång... Vi har haft det mysigt och roligt som vanligt! Åt middag hos mamma i fredags och for till Lotta efter det, J skulle ha besök och kände fan inte för att sitta hemma med dom som den nykteristen jag är medans dom ölar.. =P

Var till Nina en sväng i söndags och grattade henne på hennes dag! For sen till Lotta en sväng igen och sen bar det iväg hem till Kilen igen! Tänkte ha myssöndag när vi kom hem, men vart att spela CoD: Black Ops istället.. Men vi var ju med varann så kanske lite mys?! Eller kanske inte... =P

Lääängtar tills jag har lite serier att kolla!!! 90210 kommer imorgon iaf, men Pretty Little Liars kommer ju inte förren nästa tisdag!!! ABSTINENS! Helt sjukt vad beroende man blir av serier alltså.... Har börjat kolla en serie som heter Battlestar Galactica, är inne på 2a säsongen.. Handlingen är denna

"The Cylons look like US now, they could be anywhere, and they seem to have developed a monotheistic religion that is in contrast to the human polytheistic religion. The Cylons begin by wiping out the twelve colonies and sending the survivors all 47,000 (approx) of them on a desperate search for the fabled 13th colony. Earth"

Var lite skeptisk i början, men gillar den faktiskt! Och det bästa med denna serie är att den är klar! Så har alla 4 säsongerna redo =) Har blivit liite nojig att börja kolla vissa serier, har börjat kolla 2 andra serier som slutade mitt i och det var faaaan störande! Man vill ju veta vad som händer!! =P

Ska fara till vårdcentralen imorrn bitti och lämna prover innan jobbet! Min hals kändes jättebra från i fredags kväll, men har fan kommit tillbaka värre nu! Kunde knappt äta kvällsmat för att det gjorde så ont i halsen! Och nu har jag fått sån där irriterande rethosta som typiskt nog alltid kommer när man ska sova!

Näää, ska gå och krama kudden i exakt 5 timmar och 52 minuter timmar innan väckaren ringer...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag läser då :D Den där rethostan är fan hemsk! Alltid lika svårt att sova me den.. Vi rings innan 9! :)

2011-10-11 @ 08:17:10
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback