Hemma....

Vart inte att fara på aitikfesten, har velat fram och tillbaka och vet att är man inte taggad från början så lär det inte bli nån höjdarkväll =P Så valde att stanna hemma! Hade redan fixat kläder vad jag skulle ha på mig, men sak samma, hade det hemma så får väl använda det nån annan gång eller nått!

Har kollat lite Battlestar Galactica, spelar lite CoD och kollat runt på bloggar och sånt... En rätt lugn och skön dag och har faktiskt inte ångrat en sekund att jag inte for! Kommer fler såna kvällar =)


Suttit och donat i Photoshop... Hittade fleeera roliga bilder att ändra om och lägga dit! Tror inte folk är intresserade hur dom blir men ska ändå lägga ut en som jag vart extra nöjd med! =P

Photobucket

Har donat med en ny bloggdesign åt Lotta under kvällen.. Vågar inte sätta ut den eftersom hon inte sett den, hon har bara sett ett litet smakprov, men har förbättrat den så får se vad hon tycker! Min blogg får fan se ut så här, till mig själv är det inte lika noga hur den ser ut... =P

Ska slå på ett till avsnitt av Battlestar Galactica, öppna en cola och äta chips nu!
Gonatt!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasen vad kul att grejja med photoshop! :)

2011-11-09 @ 22:34:07
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback