Hemma igen!

Första dagen hemma efter att ha varit 2 veckor i Turkiet! Vi har haft det jättebra och jättevarmt =)
Solat och badat varenda dag, ätit gott och bara tagit det lungt och haft det mysigt...
Enda jobbiga med All-Inclusive är väl alla dessa mattider man ska passa, fast man inte ens känner sig vidare hungrig så blir det att man går och trycker lite "bara för att" =P
Fast skönt ändå att det finns mat hela tiden, skönt oxå att hotellet hade privat strand så man kunde gå ner dit utan att behöva betala för solstolar och parasoll... Var jätteskönt att bada i havet, fast i slutet fick jag gott avstå för det sved lite väl mycket vart jag har lyckats bränna mig + vart jag hade eksem.. Vettetusan varför folk säger att saltvatten är bra för eksem, för inte var det då det minsta bra för mig iaf!

Var på stan flera dagar och handlade lite smått... Trosor, tröjjor, bikini och lita annat smått! Har faktiskt aldrig handalat så här lite när jag var utomlands, men det fanns faktiskt inte så mycket.. Inte mycket barnkläder heller, vilket jag hade för mig att det skulle finnas huuur mycket som helst av! Hittade iaf varsitt set åt Lotta och Linda som barnen kommer kunna ha inom en snar framtid.. Bättre att ta för stort än att det ska vara för litet! Jag och Lotta hittade även lite kläder åt Mario och Melker som vi hoppas dom ska tycka om =) Hade tänkt köpa vanliljte oxå, men verkar som att dom slutat med det!!! Det som var såå jäkla gott!

Gjorde även manikyr och pedikyr, men vart fan inte nöjd! Svullen i min stortå, antar han klippt fel eller haft smutsiga grejjer.. Känns inte allt för kul direkt... Fingernaglarna filade han hej vilt så nu ser dom ut som häxnaglar! Nää, ska aldrig gör det i Turkiet igen!

Var på en fotografering på lördag, dagen innan vi skulle fara hem... För att vi skulle få dom på skiva var vi tvungen att köpa ALLA kort, vilket var typ 800kort eller så, och till det "lilla" priset av 3000 svenska kronor!! Han prutade ner sig lite grann, men vi kände att man vill ju inte ens ha alla kort han knäppte så vi valde bara ut vilka vi villa ha och fick dom framkallade... Jag köpte 4 kort och det här är ett av dom.. Ska fara till pappas jobb och scanna in alla, men tills vidare får det här duga så jag får in ett kort i detta inlägget iaf =P



Sitter nu med en stooor kopp kaffe, huur gott som helst! Smått less på kaffe-automats kaffe...

Sen idag ska jag kolla lite serier jag har laddat ner igår... De 2 avsnitten av 90210 är jag mest taggad av att se.. Och hoppas att Pretty Little Liars börjar snart igen, undra om det vart säsongsuppehåll eller nått?!

Har en utbildning imorrn kl 13, inte allt för taggad att fara dit men måste väl... Hade iaf tänkt städa ihop lite här hemma under dagen och även packa upp väskan.. Känns fan inte roligt men måste ju göras.. Nu står den vart jag lämnade den igår kväll när jag kom hem! Inte orkar röra på den, sååå skönt att vara hemma igen!

Nä, nu vart det en lååång update så ska kila till Tvn och kolla dagens Våra Bästa år och sen kolla förra veckans på band som hjärtat så snällt satte på inspelning åt mig! Så kommer vara bänkad vid Tvn ett tag nu =P

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill ha en kopia på kortet :)

2011-10-04 @ 07:22:50
URL: http://cookiedragon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Du borde ha köpt det kortet själv om du ville ha det ;P



Jättebra resa hade vi verkligen, Men var verkligen skönt att komma hem igen! :)

2011-10-05 @ 01:22:55
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback