Pigg!

Pigg som en lärka, men borde inte vara det... Har ju stigit upp 7 idag! Skumt det där.. Hade kunnat byta och vara kvällstrött och morgonpigg istället =P

Läängtat som en toook efter nya avsnittet av Pretty Little Liars, åsså var det ett jäkla halloween-avsnitt... Tyckte dom som kom bort från själva handlingen lite, så var lite tråkigt men roligt iaf att få stilla abstinensen av att iaf få se brudarna ;P

Jaha, aitikfest ihelgen.. Känns fan mest bara jobbigt... Tröjan jag tänkte ha kändes för stor, så tog hem min prickiga klänning från mamma.. Så får se om jag har den med ett rött bälte! Vill ju inte komma som "vanligt", tror typ alla kommer vara mer eller mindre rockabilly klädda..
Och hur ska jag göra håret, och sminket?!? Tar mer än gärna emot tips!!!

Sminket tänkte jag bara sätta eyeliner, men är såå fruktansvärt dålig på att sätta det.. Har övat att sätta det nu varje kväll innan jag duschat eller tvättat bort sminket! Kanske har fått in det lite bättre, men har fan en lång väg kvar... Håret däremot har jag inte den blekaste... Får väl försöka googla och se om jag hittar nått!

Och blir gaaalen på Word Feud... Ibland går det bra och ibland suger man! usch för vissa bokstäver som alltid vill komma =P Vinner för det mesta 50/50 med dom jag spelar... Men har aldrig klått min kära sambo eller Lina... Känns som att "den här gången vinner jag" så får dom in ett 100poängs ord.. Då känner man sig knäckt på en gång!

Nä, ska ta och avrunda mitt halvgnälliga inlägg... Kanske är lite trött iaf när allt "tjat" kom ut... =)
Gonatt allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback