Torsdag...

Redan torsdag, helt sjukt!! Denna vecka har gått så jäkla fooort, har knappt hunnit göra nått!

Har vaknat de senaste dagarna av att ena mitt öga har varit igenkletat.. Kämpat för att kunna öppna ögat men insett att jag måste skölja med vatten för att lösa upp allt klet! Fick en chock imorse när jag vaknade när jag inte fick upp nått av ögonen!!! Fick lite smått panik innan jag tillslut lyckades blinka upp ena ögat så jag iaf såg vart jag gick... Direkt på toa och tvätta ansiktet så kändes allt mycket bättre!
Förstår inte om det är ögoninflammation men då brukar man väl ändå ha ont i ögonen eller att dom iaf ska vara röda? Direkt när jag tvättat bort att "klet" känns och ser det ut som vanligt... Nåja, får väl avvakta och se!
Har ju ont i halsen oxå, har haft det sen första dagen vi kom hem.. Idag känns det faktiskt liiite bättre, så får avvakta med det oxå och se hur det blir...

Var hos Lotta igår, satt å surrade och donade på som vanligt.. Lekte med Vanessa och sånt... När jag kom hem kollade jag lite serier, sen vart jag såååå trött! När avsnittet jag kollade på slutade, gick jag till datan för att kolla runt lite men kände att jag orkade inte! Så släpade mig till sängen där jag somnade typ innan huvudet nått kudden =P

Ska strax dra ner till tvättstugan... Tänkte först boka om den till nästa ledigvecka, men var sååå mycket tvätt så måste faktiskt fixa det nu! Nä, ska äta lite frukost nu, sen kila ner till tvättis!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mitt öga är då rött än! Men inte alls mycket klet i det.. Ringde v-centralen idag och dom sa att det inte behövs medecin utan att jag själv bara ska tvätta!..

2011-10-06 @ 18:31:20
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Linda

Jeppes ögon var inte alls röda å han hade inte ont heller. Jag fick badda med vatten för att han skulle få upp dom. Smittar ju jättelätt.

2011-10-07 @ 10:00:58
URL: http://cookiedragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback