Ledigvecka!

Yay, skööönt! Ledig en hel vecka, jobbade ju 2 dagar på förra ledigveckan så ska bli härligt att bara vara ledig nu! Fiinväder ute, men efter att ha lufsat omkring hela förmiddagen stannar jag inne resten av dagen! =P

Tog mig i kragen ihelgen och bestämde mig att fara till tandläkaren idag på "akutmottagning" som dom sa åt mig att man måste göra, fick inte boka tid... Kom dit och fick då veta att dom slutat med det, och att man måste boka tid! Suuuuck!!! Måste fixa min tand som jag bet sönder under påskhelgen.. Halva tanden försvann! Är såå jävla rädd för tandläkaren, så nu känns det fan jobbigt att jag inte fick komma in idag, utan måste vänta till onsdag!

Gick iaf till Linda efter det, fick morgonkaffe och macka och såklart lite morgonbus med Maja som har kommit hem igen efter 10 dagar borta! Hon har som blivit "större" på dessa dagar, vart lite förvånad av att hon var så stadig när man höll henne i händerna och gick, kommer nog inte ta länge innan hon springer omkring! =)

For sen och mötte upp Lotta för en tidig lunch på Oscar, sen till mommo en sväng och sen till pappa och med han liftade jag hem! Händelserik dag, me tanke på att jag hann me allt det innan klockan var 1... =) Köpte lite the oxå, testade köpa ett "pulverte" som hette chailatte... Bara blanda i det i vatten.. Ska bli spännande att testa!

Mina nymålade naglar, som jag mest troligt aldrig kommer göra så här igen! Tog närmare 2 timmar, skulle ju torka mellan varven och såå jäkla pyssligt att göra det... Men vart riktigt nöjd iaf, var som roligt och annorlunda!

Vanessa fick min smoothie på Alla tiders.. Jag tyckte den var suuur som tusan, men hon tyckte den var god! Trodde det var jordgubbar som låg i mixern, men kände sen att det var sura hallon! =P

Nää ska avrunda, ska kolla 3 avsnitt av Våra bästa år som jag missat under veckan och idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback